Fantastische stabiele en evenwichtige rij-ervaring.
Dubbele voorwielen
DDWT is een innovatieve technologie, een exclusief patent van Doohan. De iTank is de eerste slimme scooter met dubbele voorwielen-wielen in China, een herdefinitie van veilig rijden.
Panasonic of LG Lithium batterij
1490W BOSCH motor
DDWT-Doohan Dual Wheel-technologie
BMS-veiligheid en stabiliteit
Sterk en betrouwbaar remsysteem
De iTank is uitgerust met drie hydraulische schijfremmen om van een korte remweg verzekerd te zijn, de 80mm-120mm brede banden zijn excelent voor alle wegcondities.
Doorontwikkelde A-merken
Excelent in balans
Energieverzorging middels Panasonic/LG batterijen met een toegesneden Bosch motor, dé elektromotoren expert, geheel op elkaar afgestemd met het oog op een optimale rij-ervaring.
Maatwerk motor van Bosch
Door ons aangepaste high-performance Naaf- motor van Bosch: 1852W vermogen, 120N. M maximum koppel, max helling 15`en 90% energie efficientie.
Diepontlading protectie,
kortsluitingsbeveiliging,
temperatuur bescherming,
bescherming tegen overlading,
stroomsterkte protectie,
balans bescherming van batterij.
Diepontlading protectie,
kortsluitingsbeveiliging,
temperatuur bescherming,
bescherming tegen overlading,
stroomsterkte protectie,
balans bescherming van batterij.
Motor Specs
iTank
iTank DB45
Motor:
BOSCH
BOSCH
Nominaal vermogen:
1490W
1490W
*Bij de aanschaf van een elektrisch aangedreven voertuig geldt dat de koper er rekening mee moet houden dat de opgegeven actieradius een indicatie is die van vele factoren afhankelijk is, waaronder: buitentemperatuur; gewicht van de berijder en vracht; ouderdom en conditie van de accu(‘s); bandendruk; staat van onderhoud van het voertuig; gemonteerde accessoires; rijstijl; ingestelde trekkracht en maximumsnelheid. De leverancier geeft een actieradius op die behaald kan worden onder normale omstandigheden en bij toepassing van de wettelijke maximum snelheid.
De 3-wielige Doohan voertuigen zijn beduidend stabieler dan gangbare 2-wieler scooters. Ze komen echter niet in aanmerking voor toepassing als scootmobiel aangezien ze niet volledig gestabiliseerd zijn.